sofialitsenåhlén är..

nu kommer hemlisen fram. jag vet att jag inte är en lucia fjolla utan jag är den rockande soul bruden, tacka fan för det, hahaa. va med i frölunda lucia uttagning idag och det var kul och det var sköna tjejer som man träffa men sjunga supran och sånt skoj är inte min grej. hihih. jag är nöjd ändå för jag kommer rocka er alla en vacker dag :) hihih.
imorgon är det en ledig dag iaf, ska iväg med mamma på morgonen sen åka och sola sedan möta esabääl och hanna för att lämna in samhälls arbetet. sedan är min dag gjord hahah. mums!
nu ska jag käka kvälls mat och gurra ner mig i sängen och gloo tv tills jag somnar (om ett par timmar) ;) hahaha! ha det fin fint! pusspusspuss*

jag & alex gör någon dans?


fullrulle gillar vi! :D



Kommentarer
Postat av: http://rey.webblogg.se/?tmp=09221353

haahaah bästa bilden

2009-11-09 @ 22:19:37
Postat av: emelie holm

hahahahahahah klockren

2009-11-12 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0