5 oktober

snacka om torrhumor. hahah

först va det ju en två timmarlektion imorse. jag frös så mycket efter jag hade varit ute och fotat så när jag träffa carro fick jag låna hennes vinterjacka över min skinjacka, halsduk & keps. jäävlar va kallt det är nu förtiden. vi promenerade till lidl och sedan till solariumet. efter det åkte jag hem och lagade nuggets och öste på med sweet chilli sås. mums! sedan va det skola igen, så jag åkte och mötte hanna och carro så träffade jag martina och co. :)

efterskolan kom jag hem och käkade sedan gick jag och mötte jonathan och mellan. sedan mötte jag martina och grattade hennes mamma, grattis sussan! :D och efter det vandrade vi ner till carro. och våran humor är på topp. hahah flipparn, pundarn och packåsnan! S&M; carro ta våra grejer, vi går loss nu! HAHAH! grattis till våran bästa humor! nu ligger jag och kollar på Roast på Berns! haha galna. och snart ska jag sova!

börjar halv 10 imorgon tror jag, vet inte om jag har lektion och har jag det vet jag inte vad jag ska göra där för jag har inte läst papprerna vi fick! :/ BRA sofia, bra! men men. sov gott! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: caroline

hhahahahah alltid jag som skall få vara packåsna jag vill oxå slås :O:P ahhahahah <3

2009-10-05 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0