Godmorgon!

fredagen såg ut så här för mig; skolan, åkte till 421 med carro och hon va så snäll som la undan ett par skor till mig i kållered. haha så köpte vi glass och tjötade. sedan åkte jag till torget och träffade martina så åkte vi hem till mig så duschade jag och fixade lite, drack kaffe och mingla. sedan åkte jag in till stan och träffade en vän. vi åt sushi, så nu har jag ätit det 3 dagar i rad! men det är såå gott! :P haha vandrade runt lite i stan och vi åkte sedan hem och köpte godis o kolla film, sen en promenad på en timma o 20 min eller nåt. i det kalla vädret! hahah, jätte trevligt :)

idag lördag; dagen känns som att den inte riktigt kommer blis om planerad. ska försöka få med mamma till kållered så jag kan köpa skorna. så får jag se hur tajt det blir med tid. senare ikväll är det troligen utgång, men man blir lite opepp i detta vädret! :( hahah. ha en bra lördag! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0