onsdagonsdag

onsdag innebär att det är lillördag, och det gör inte så stor skillnad för man måste ända pallra sig till skolan! hahah, så jaa som ni förstår har jag varit i skolan från 8 idag till 4. det va en ganska rolig dag i dag tycker jag, haha och sista lektionen va det ju kör. så ja vi får se hur det går när vi alla ska sjunga! :D

nu kom jag hem från solariumet för en stund sen, är helt sluuut nu. har precis käkat och ska snart lägga mig i ett varmt och gott bad! sedan ska jag inte ens röra min liltå, så lite ska jag göra idag! skööönt med sånna dagar! hahah
men nu babblar jag bara en massa! ha det så bra! kanske slänger in någon skönlåt här sen! veem vet . hihi
pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0