Skrattigaste dagarna!

igår va en av dom skrattigaste dagarna på länge. hahah,  jag och hanna åkte in till stan och vi hamnade inne på Universeum i nästan 2 timmar med alla knasigheter, hahaha! sedan åkte vi och käkade caibatta eller va de heter, och jag fick köpt min skinjacka, hanna fick sig en tröja och så köpte vi massa pärlor, så nu har vi pysslat och gjort armband! vi är så duktiga. haha sedan åkte vi och solade sedan in till stan igen och käkade suchi med louise, myyyspyys! och lite ärenden med skolan. på kvällen åkte jag och träffa martina & erika på vasa och satt där och tjöta, sedan kom carrobarro och besökte oss så drog vi till makkidonken och satt där ett tag. sedan va det hem gång. så det va fullt upp igår och en jävla massa roligheter hände! :D

idag har jag varit i skooolan, sedan åkte hanna,jag och carro till hannas odontolog och sen åkte vi och käkade sushi idag igen haha, men carro stod utanför stackarn. haha hon klarar inte av lukten ;P sedan åkte vi och sola jag o hanna och efter det så träffade jag martina en stund, så nu är jag hemma igen och gör iiingenting, lite senare ska jag götta ner mig i ett VARMT bad! :) ha en trevlig dag! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: caroline

hahah jaa fyfan va det luktade illa men jag klarade och gå in efter ett tag när jag hade vant mig lite men fan va jag ångrar det dilen vi gjorde :P hahha

2009-10-02 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0