tisdag!

igår va det skoola, segt segt segt, solade emellan våra lektioner med hanna! åkte hem och käkade sedan iväg på ärenden med mamma. när vi kom hem la jag mig i ett bad sedan gurrade jag ner mig med te och min SOLOtidning som jag fick hem igår! :D då blev sofia glad må jag säga!

idag är det tisdag, haft en lektion sedan lite mingel i skolan och nu är jag hemma och dricker kaffe och läser fortfarande min SOLOtidning iiigen, höhö. i like ! och jag ska tillomed vara så duktig och städa mitt rum idag, det är ju gaalet va bra jag är! kanon! hahaha. nu är det bara 3 dagar kvar i skolan sedan är det LOV föfan! det gör en på toppen humör! men nu ska jag inte skriva mer skit som ni inte bryr er så mycket om hahaha, men som ni läser ändå . höhö. ha en bra tiisdag. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0