toppen humör!

igår va det söndag, och då blev det solarium & en sväng på torget. åkte hem och käkade hoppade in i en dusch sedan kom fredrik förbii, och han är nöörd på farmville. hahaha jag gjorde mig i ordning snabbt sedan åkte vi hem till michael där hela familjen va och andreas, så gick vi ut och valla michael efter han hade nördat sig vid datorn. så det blev promenad promenad & promenad, senare kom carro förbi en sväng och då stod vi bara och tjöötade, sedan åkte jag och carro hem, och hon är jääätte duktig på att köra bil! :D så henne vågar man åka med utan problem! hihi.
idag så blir det la och sola om ett tag sedan ska jag köpa min klänning på h&m och en tunika till mamma & kanske ska man köpa sig en hårfärg och slinga håret! jaarå så blir det nog! :D senare ikväll blir det en martina & sofia dag, ska åka in och fika och snacka lite skit! hahah! myyys måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0