torsdagen som inte ..

torsdagen som inte riktigt blir som jag tänkt mig!
imorse var jag heeelt slut! somnade nästan när jag och mamma satt på balkongen med ciggen i käften, haha hel galet. sedan åkte jag till skolan, hann inte hoppa av vid torget och köpa kaffe för då hade jag kommit försent till provet, som jag tyckte gick bättre än väntat. så det känns ju bra! sedan skola skola skola. hahah. gick och solade efter jag hade slutat också, as skönt! sedan mötte jag joss och träffade på linda och della! så tog vi en promenad ner till joss så jag fick se kissemissen! göösöt! och nu sitter jag och väntar på mat, funderar på att åka till torget nu och lämna in min psykmobil eller om ja tar de imon.

snart ska jag äta och sedab iväg med mamma. och kvällen blir typ massor med plugg till judeprovet imon, ÅHO! ha en bra torsdag! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0