after all.

I wonder how it would feel if I let it go,
just disappear like that.
I wonder when this feeling comes up,
cuz now I'm so tired of waiting
for something that never comes

skola skola skola! me like när jag e med mina sötnosar! <3
skön dag idag, hade inte min första lektion så började 10.05 istället. så det blev bara religion, bamba & svenska! efter skolan satt jag och tjötade lite med carro, sen va det dax att åka hem och ringa ett samtal så nu får vi alla hålla tummarna att det finns nåt jobb ledigt till mig!
imorgon är det fredag, thanks god it's friday! det innebär tyvärr skola först, haha sen hem och göra sig iordning för utgång! ända problemet är nu (som alltid) vad ska man ha på sig!? haha det är det absolut jobbigaste när man ska ut. men sånt är livet! nu blir det mer kaffe, cigg och sedan åka iväg en sväng med mamma.

ha en forstatt trevlig torsdag! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, visst är det =)

2009-09-24 @ 16:22:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0