det kommer...

det kommer solsken imellan regnskurarna!

första lektionen som jag hade idag kommer nog bli fett kul, läser en fotokurs. idag va det ju inge vidare eftersom han bara gick igenom allt som vi kommer att göra och bara babblade en massa. men senare blir det ut och fota, in och fixa med photoshop, kommer bli kung på det nu. haha vid 10 slutade lektionen idag så jag och hanna åkte hem till mig och satt på balkongen och tjötade och käkade mat i 4 timmar. haha sedan tillbaka till sista lektionen. så nu är jag hemma och ska äta middag om en stund sedan ner till martina och fixa hennes hår! :) ha det fint så länge ! pusspusspuss*

saknar sommaren

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

du får hämta din biljett idag!!!!!!!

2009-09-08 @ 07:29:43
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0