en grå tisdag!

började 8 imorse med projektarbetslektion, och nu blev det banne mig ändrat! vi ska ha en stor ffråga om musik,  hur musik påverkar människor osv osv. någon som har bra frågor man kan ställa i några intervjuer, langa fram dom bara! haha.

sedan va det ju skolfotot, jag & rött läppstift kändes inte så bekvämt, men det blir nog jätte bra, tråkiga va att vi inte fick göra grimaser osv. men men.

nu sitter jag och bombar kaffe och dukande musik för att vara vaken nu när jag tvättar. så himla skoj varje gång! men det är nödvändigt om man vill ha rena kläder. ikväll blir det hjälpa martina och hitta kläder till deras fototema, hiphop! haha ha en bra tisdag. pusspusspuss*


i don't wanna see you.

 


Kommentarer
Postat av: V I C K Y

sv; haha ja usch ! Mitt rum behövdes verkligen städas ! :p

2009-09-22 @ 13:34:05
URL: http://vnyren.blogg.se/
Postat av: Style By Natalie

Vad hände med demon?

2009-09-22 @ 15:45:10
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0