föörste september..

nu är det på väg att bli höst, med stora gosiga halsdukar, trodde jag iaf. det är ju föfan 23 grader ute! helt crazy. första september och så blir det varmt för första gången på en månad eller nåt! hahah

idag har jag varit i skolan sen kl 8 typ. slutade halv 1 eller nåt och gick hem och började med tvätten direkt. cyklade till sportlife och solade medans jag ändå väntade på att tvätten skulle bli färdig, tog mig en dusch ifarten när jag kom hem och nu för typ 20 minuter sen blev jag klar med tvätten! najs. har precis käkat och nu ska jag sätta mig på balkongen och dricka mitt kaffe. ska städa lite i mitt rum om en stund också, plugga på nåt SOMS papper, troligen gå ut en stund, sedan kolla film med mami när hon kommer hem från jobbet! hoppas ni har haft en bra dag och att humöret har varit på topp. pusspusspuss*


i have thousands of questions but none answer

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

Du låter som en husmor när du pratar om tvätt! hahah:D

2009-09-01 @ 19:41:31
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: sofia

jaa ellerhur! ;O det är galet! hahah

2009-09-01 @ 20:48:00
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0