freeedag

varför är man efterklok?

nu är det helg igen, det ända jag vet att jag ska göra är att sova ut både lördag och söndag! haha va fan ska man göra? det ändå som finns är att kröka? kul utan pengar! :/ segt. men det dyker nog upp nåt :)
igår åt jag sushi med mamma. det var hennes första gång och hon tyckte det va helt okej. sedan låg jag på soffan typ hela kvällen och kollade tv och mamma va så söt och köpte godis till oss två. så blev det övernattning i mormors lägenhet. och idag har det varit skola, och nu är jag hemma och ska fixa nåt att käka sen typ däcka en stund eller nåt! ha en go fredag! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: hanna

va mysigt, va bra att hon tyckte sushi va gott.. kan vi ju dra med oss din mamma nästa gång va ska käka sushi ;) hahaha

2009-09-18 @ 13:51:10
URL: http://anzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0