godnatt!

after the storm comes the calm

min måndags kväll; satte på mig mina "björn kläder" och vandrade ut i regnet och mötte älskling. haha, gick hem till henne och så färgade jag min madame vitings hår. satt och tjötade med henne på balkongen, jag <3 balkonger alltså! sedan tog vi oss ut i regnet igen och tjötade vidare sen kom min älskade mamma och hämtade mig, satte oss därefter på balkongen (igen!) hah och tjötade med henne, hon betyder absolut mest för mig! älskar henne. nu har jag druckigt oboy, nördat lite farmville och ska ta med mig min bok ner i sängen och läsa ett tag sedan blir det sovtime inför skolan imon, som jag bara har två lektioner så jag slutar 10.35 tror jag de va! härligt värre! :) men godnatt med er, sov så gott! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

nej nej ;) 12.50 ;)

2009-09-08 @ 07:08:35
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: sofia

inte jag inte, hihih. för jag har ingen historia! (A)

2009-09-08 @ 07:20:09
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0