gooodmorgon

godmorgon, nu sitter man här igen, snart påväg till skolan, och detta vädret! va fan ska man ha på sig (!) eftersom jag intehar så många lektioner så slängde jag på mig svarta jeans, en tunika, jeans jacka, converse och en halsduk! haha det kommer sääert bli varmt ute bara för detta, men men! slutar halv 11 eller når, så det är nemas! idag måste jag lämna in min telefon! den har ju dampet & då får jag dampet. stänger av sig typ så fort jag får sms och jag hör inte den som ringer men den hör mig! :/ så detta får vi fixa! nu ska jag borsta gaddarna och sedan börja röra mig mot vagnen! :) ha en bra dag! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

fortfarande 12.50 ;) haha vi kommer se likadana ut! BYT OM!

2009-09-08 @ 08:02:09
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0