jag hatar rubriker, haha

en tisdag som denna, har varit hemma hela dagen sen kl 12 typ tills 7 då jag gick och mötte martina! under hela dagen har jag dampat på min telefon, men jag tror faktist den funkar nu? vi får se, vi får se. annars har jag bara nördat på facebook, speciellt farmville. saarri. :$ haha käkade en godmiddag, hjälpte mamma lite med tvätten och så då till sist gick jag ut en stund med älski. nu har jag tagit mig ett bad ska fixa till håret lite så jag slipper göra allt det imorgon på morgonen. och så har jag fixat lite med bloggens utseende. va tycks? ;P ha en fortsatt go tisdag! godnatt! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

Men Sofia, katastrof! Du får inte dricka så mycket kaffe:| DU får sluta med det!!!! Antingen ciggen eller kaffet, vad uppoffrar du!;) SEN MÅSTE DU HÄMTA DIN BIOBILJETT!!!!!

2009-09-08 @ 22:19:36
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0