kaffe är ju gott!

a smile can make a whole day


nu har jag börjar missbruka kaffe igen! inte nåt överdrivet alls men det är mellan 8 stora koppar om dan, om inte mer! haha. men nu sitter jag här och har DAMP på min telefon för den har damp! skulle ju lämna in den idag, men telenor snubben sa att man kunde fixa det hemma själv. så jag tog mig ett försök, och nu har jag kramp i alla fingrarna för man skulle hålla ner den jävla c-knappen, men det står fan inte hur länge så jag sökte om hur länge, det ända som kom upp va att update grejen kunde ta mellan 15-40 minuter. det hände iiingenting efter 45, så fan heller. nu skiter jag i det och hoppas på att mobilen ska fungera ändå! (man kan ju ha tur) ;P tjipp&hej så länge! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

HAHAHHA ja, sån dag var det idag!



Men skärp dig sofia!!! 8koppar:|:|:|???

2009-09-08 @ 14:46:48
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0