lill-lördag

det går in i ena örat och ut genom andra!

i korta drag;
bangade första lektionen, åkte med carro till torget och hämtade pengar vid 9 och kom till skolan och fick reda på att våran första lektion inte började fören 12.05, tummen upp för skolan! (Y)
efter skolan åkte jag till frisören med hanna, där toppade jag bara bort det slitna så nu känns mitt hår lite fräshare igen.
gick hem och käkade drog ut med martina i det fruuuktansvärt kalla vädret.
så kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem till mormor och drack lite kaffe och satt och tjötade.
så nu har jag varit hemma en stund och ska snart gå och lägga mig, för imon blir det tidigt igen som alla andra dagar i veckan!

godnatt, pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

vart toppade du håret och hur mycket kostade det?:)

2009-09-17 @ 12:48:17
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: Style By Natalie

För de tog ju inte alls mycket heller:O jag gillar!

2009-09-17 @ 15:29:58
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0