lördag!

nu vart jag vaken, vill sova 100 gånger mer, men det går inte. endast för att man får sova för en gång skull!
igår hamnade vi på PC och förkröka & sedan vidare till Trädgår'n. det var en helt okej kväll. inte en av mina bästa men bra sällskap hade jag iaf. det blev lite dans och sång (skrik?) :) nu ska jag fixa mig nåt och äta ta en huvudverks tablett och bänka mig framför tv'n.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, när mamma har kommit hem från jobbet vid halv 10 ska jag bänka mig framför soffan med henne! :) peace out, ha en bra lördag! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

men jag vaknade 9!!!!!!!

2009-09-26 @ 12:08:25
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0