men aah okej?

hej håå fröken blå!
kom hem från skolan för lite mer än en timme sen, så nu har jag städat och haft mig i mitt rum och diskat har jag tillomed gjort. känner mig sjukt duktigt idag, nu återstår bara damsugningen men den tar vi sen. haha!

sitter och funderar på hur mitt och hannas projektarbete ska gå igenom fullt ut. det blir att fixa några nummer och ringa runt lite! men det kommer nog bli ganska najs faktist. hoppas jag på iaf. haha

nu ska jag fixa mig lite käk, ta mig en till kopp kaffe. möta joss och martina om ett tag gå ner till min kära hanna som tränar sina småtjejer! hahah.
BELLLAA skicka låten till mig så jag kan sjunga med dig imon iskolan!! :D

hej så länge! pusspusspuss*


Kommentarer
Postat av: Bellis

Sjuuuung med mig imon! :D Jag vill fortfarande sjunga liiite på arbaiska!

2009-09-02 @ 16:14:45
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/
Postat av: Style By Natalie

ohhh kom då!!!!!!! :D

2009-09-02 @ 19:22:58
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0