men räkor är ju gott.

gokväll, nu sitter jag och dricker min oboy ska ta min sista cigg innan natten och sitta och tycka synd om mig själv som börjar kl 8 imorgon bitti, haha och juste jag sitter och försöker lära mig texten till bellas låt ;P

kvällen som har varit är följande;
gick en promenad ner till kissjoss, där hon slängde på sig ytterkläderna för att gå ut med mig, ÅHO! haha. vi tog oss en promenad ner till önneredshallen där hanna och anna var och tränade småtjejerna i handboll. när det var slut efter en timma typ så gick vi på en liten promenad med lite kort. när vi hade plåtat oss färdigt gick jag och joss vägarna förbi henne så fick jag lånat mig en väska av henne! hon kan vara så snäll men bara ibland, sickan! :) därpå träffade vi della och carro som skulle till pavven så vi gick med dom en sväng och vände sedan tillbaka för då va alle påväg mot oss. hoppas eran dag har varit bra, för det har min! pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0