min lill lördag!

igår va jag hemma typ hela kvällen! förutom när louise anroppade mig på en cigg på gården! satt och tjöta med henne till halv 11 ungefär. Trevligt :) sedan hoppade jags nabbt in i en dusch och gick och la mig!

idag är det en dag jag ser framemot! skolan först. in till stan och äta sushi med lousie efter skolan! och efter det blir det fika med älsklingen martina! mysigt mysigt! nu ska jag göra mig iordning för detta kalla väder, vinterjacka eller jeansjacka och halsduk och mys? stort problem för mig just nu, höhö! ;) ha en bra onsdag för det ska jag ha! :D pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

oh tack så mycket Sofia!:D



sushi igeeeeeeen? :D åh jag känner grupptrycket mot min sushi-oskuld!

2009-09-30 @ 07:40:48
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0