nytt;

nu har jag fått en ny tv i mitt rum, en något större än den gamla! tack richard, haha & min bror som ställde in den och fixade. och mina två nya lampor mamma har fixat, så nu börjar det bli riktigt mysigt i mitt rum! haha

nu börjar jag bli gö seg, va ute och gick ner till rörvik där martina & ejka va, satt där och pratade massa strunt sedan följde vi ejka till välen där hon skulle ta bussen hem, så vandrade jag och martina hemåt. så nu har jag varit hemma en stund. sitter och lyssnar på massa gamla låtar och dricker oboy.

imorgon är det skola igen, åho! börjar vid 8 men slutar runt halv 2 tror jag. så ska jag sola och greja.

you made me smile
you made me cry
you made me see
that life is a mystery



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0