och så här blev det;

det blev inte mycket mer än så här idag i snabba drag;  jag hjälpte pappa lite med tvätten, käkade middag, cyklade till ica och köpte mig mitt favvogodis. :) cyklade hem tog mig ett bad och började läsa min nya bok 'blodsarv'. den började faktist ganska bra och spännande så vi får se hur den fortsätter. nu har jag fixat dvd'n så den funkar igen som alltid är ett problem, haha jag och tekniska saker, ne ja tror inte det;P hahah, så nu ska jag krypa ner i min säng och tycka synd om mig själv för mensverk och mumsa gottgott och kolla på 'män som hatar kvinnor'.

& krya på dig martina! hoppas du inte har sviininfluensan, hihi :) <3


ha det gott så länge, hörs väl senare. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0