så va det en rubrik igen? ÅHO!

I feel alive when you're beside me.

skolan idag, från 8 till 12.40 (Y) mötte hanna och gick på lite ärenden, satt sedan och väntade på att joss skulle komma och möta mig så vi kunde åka hem till henne så jag kunde hjälpa henne med sin läxa men neeh, hennes mamma va så söt och gjorde paj, så vi satt på altanen och käkade paj och tjötade. sedan blev det prooomeniix och la oss på nån lekplats i en hängmatta tills jonathan ville att vi skulle titta förbi honom, och där hamnade vi så kom martina och besökte oss också! :) sedan gick vi tre muppar och köpte gott gott, så kom min mamma förbi så tog vi alla oss en promenad sedan gick jag och mamma hem, så nu kom jag nyss ur duschen! ska fixa till håret lite sedan blir det nattinatti cigg och bums i säng! :) hoppas ni har haft en trevligt trsdag! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0