så va det underbara fredag igen.

kan inte fatta att veckorna går så här fort, helt sjukt faktist. och det är jag såå glad över! idag är det ju bara en lektion, från 10.30 - 11.30 eller nåt sånt! ikväll blir det chillidill med joss (sickan) och co. sedan fanns det inte så mycket mer att skriva om.. eller jo, 'män som hatar kvinnor' den va inte lika bra som jag hade hoppats på men detn va ju aabsolut inte dålig. :) och vaarför är det så att när du kan vara uppe längre så blir du så trött att man måste sova. och när man kan sova ut lite mer så gör man det inte, vaknade kvart över 8 av mig själv och jag börjar ju som sagt halv 11. haha, ska göra mig frukost nu för att fördriva tiden och ta mig en till kopp kaffe och sätta mig och tjöta med mami! ha en bra dag, hörs senare! pusspusspuss*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0