söndagen mot sitt slut

min söndag har varit den degigaste på länge, jag har inte gjort någonting! vaknade tog mig (några) koppar kaffe, satte mig vid datorn som har varit min vän idag, lyssnat på musik och bara degat. käkade middag och fortsatte sitta vid datorn med mitt kaffe. nu äntligen händer det något, jag ska lägga mig i ett bad. haha sedan ska jag göra mig två mackor och sätta mig framför tv'n istället, förändringar kallas det, förändringar. haha. imon är det skola igen, 2h 10 min lektion på morgonen, 4h håltimma med hanna och sedan vidare på sista lektionen. hoppas ni inte har haft det allt för stressigt idag, haha. godnatt säger jag nu! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

Men med "några koppar kaffe" kommer du aldrig kunna sova! Hahah, eller jag hade aldrig kunnat sova iallafall!:o

2009-09-13 @ 21:35:06
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0