söndagens slut

min söndag i ganska korta drag; vaknade först av mig själv vid kvart över 9. satte på tv'n men somnade om nästan direkt, blev senare väckt av pappa vid halv 1 nångång, då gick jag upp, gjorde frukost och satte mig på balkongen där det va kokhett, för solen ligger på där! cyklade sedan iväg till sportlife vid 3 och solade, kom hem la mig i ett skönt bad, satt vid datorn till kl halv 7 - 7, gick ut och mötte martina, köpte smör ( asså hem till vårat kylskåp.) haha och lite gottgott, som jag och martina mumsade på när vi satt på hennes balkong och pratade massa gamla minnen! trevligt trevligt, för en stund sen hämtade min mamma mig hos martina så nu är jag hemma igen! haha det va min söndag! :)

imon är det måndag alleredan, börjar första lektionen typ 8 till 10 tror jag, och sedan börjar andra vid 20 över 2. håltimma (L) ÅHO! men nu ska jag lägga mig och läsa min bok. godnatt! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0