tisdagskväll.

gokväll,
efter jag blev klar med tvätten och hade ätit middag gick jag ut och mötte upp märtis & figge, vi gick en liten promenad och tjötade. de va ju så länge sen ja umgicks med figgeliito :) så det va kul o träffa honom igen!

nu har jag tatt mig en go dusch gjort en jordgubb, blåbär & banan smoothie. & ja de är gott. ändå om jag inte gillar blåbär så värst så är den go. hahah så nu sitter jag och dunkar musik och ska snart torka håret och hoppa i säng, är svin trött!


vi alla går runt och tänker; när tar problemen slut och livet börjar på riktigt. varför springa runt och deppvänta på att det ska ske en uppenbarelse när det ändå inte kommer göra det så som man tror "att solen skiner upp, alla är glada och skrattar utan massa problem" därför ska man ta vara på varenda dag som kommer och leva livet till 100%. Aah och självklart kan man ha bättre och sämre dagar!
we only got one life to live.


godnatt! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

svar: det ska du inte göra imorgon. kollade upp det. men du måste till janne och hämta papper och sånt!



och kommentar på ditt inlägg: Uppgift nummer femtielva i livet, LEV LIVET!!!!!!!!

2009-09-22 @ 21:44:03
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0