Blod, svett & tårar!!

Det blev inte så långt emellan inläggen här inte, haha blogg?! beroendeframkallande?! eller?! nee?! eller?! jag tror faktiskt det hahah jaja.

ni kan kalla mig, rivare, målare, spacklar och om några timmar byggare Sofia. håller ju på att renovera om garderoben, och vips så var det klart snart. Sedan blir det att påbörja mitt egna rum direkt när garderoben är klar. se där ja!

En lördags kväll som denna skulle se ut på följande vis; krök med gubbarna istan. men det blev en drink här hemma och sedan fastnade vi med gott gott och startade en fia med knuff turnering som hade blod, svett & tårar inblandat. det kunde gått illa för vissa som var med hahaha! jajaj nu ska jag sova, upp & träna imorgon.



PUSS & GODNATT


Kommentarer
Postat av: packåsnan

ahhahasnacka om att det blev krig imellanåt :P<3

2010-04-18 @ 12:34:14
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0