Do it like a boss mother fucker

Måndag; paprika har en väldigt god kycklingsallad & vasa victoria har goa cider!

JAG KÖPTE MINA DARLOS IDAG! ( ja, jag köpte manliga strippor med bananhattar ) hahaha nee mina skoor, jag älskar dem, måste bara gå in dem så att mina fötter inte går i sönder. KÄRLEK!

Idag var det en go dag, jag fjollade runt lite halvt på gymmet idag medans carro tog i liite mer än mig, hahah mötte hannapanna så hade vi cp lektion sedan en liten håltimma så vi satt i det ljumna vår vädret och rökte hash och drack rebull, hahahah. sedan blev det chill lektion. därefter inskaffade vi oss våra solkort och åkte in till stan för att möta cajjo, och käkade på Paprika där vi även mötte de fula ankungarna matilda och anna! hahah allt var i sin ordning, jobbet gick la najs därefter blev det några cider på vasavictoria med tjejerna!
Nu ska jag gå och lägga mig, så sov så gott! PÖSS

ps. jag har den bästa mamman i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0