Don't freeze to death when you say my name

Söndag; Ikea, check! Hämta klänning, check!

Nu börjar det bli ordning och reda på saker och ting. Grejerna till garderoben är inköpta färgen är fixad, nu ska vi bara riva ut skiten, rensa kläder, jag ska måla om och sedan monteras det upp för att packas in med kläder och skor. fina grejer det,
( hihi, det är ju mina grejer. klart det är fint )
Nu har jag hääämtat min studentklänning, dock va det lite förstor?! men jag har ju 46 dagar på mig att fixa den, annars va den uuuur snygg och riktig sommarklänning. bra val sofia bra val! :D snart blir det middag sedan får vi se hur allt slutar en söndag som denna! hihi, puuuussssss


Gårdagens bästa kommenatar;
En vanlig kille säger till en tjej; vill du ha en drink?
Men vi får höra detta; Hej, vill du ha en bil?! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Hahahahah jaa så är det när man lever det rika livet :P Men det ser verkligen ut som en björn i kevins jacka :P

2010-04-11 @ 19:20:28
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0