En flaska rött & slå klackarna i taket!

Fredag; Bästa dagen på veckan, ellerrr?!

Jag hittade de FINASTE klackskorna idag, är kääääär va fan! & ett par jeans hittade jag också! kläder är kärlek, pengar är lycka! lönen är snart på ingång men kommer försvinna lika fort igen! & jag måste hitta EN TILL klänning för bröllop, nu händer det grejer detta året. Mammas kusin gifter sig i år också! Bröllop på bröllop, nya klänningar på nya klänningar! jag gillar det verkligen!

Snart blir det att sätta lite fart på att fixa iordning sig, har ju bara duschatg än så länge. hahah men man ska chilla på pernilla (esabääl du lär mig för mycket meningar) hahaha. Ikväll blir det krök med jobbet + några till, ska änna bli skööjj. Men problemet är VAD SKA MAN HA PÅ SIG?! alltid samma visa varje gång!


PÖSS

Kommentarer
Postat av: Bellis

HAHAHAHAA jag skrattade högt! Fan vad vi är bra tåååfia!!

2010-04-23 @ 18:56:58
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0