FULL FART FÖ FÄÄN

Måndag; redbull på jobbet!

Vaknade upp seg som fan, hoppade in i duschen och for iväg till jobbet med carro. Det blev redbull'arnas dag hahaha, bordet va öööverfyllt med burkar som hade drukits ur med ren kärlek. hahah men annars gick det fint, fick min personliga rekord timme idag o allt och sedan gå hem mål. Men jag va så snäll och stannade kvar för carros skull. Så jag köpte min thaimat som jag vääntat på så länge, men jag åt den inte fören en timme senare typ? haha det blev att åka hemmåt men vända lika fort för att dra sig in mot stan med martina och erika. Så nu kom jag nyss hem och ska däcka med min teoribok i högsta hugg. se däär ja. pussss!

Dagens kommentar:

Jag hitta en bild när jag sitter på en häst.
Jag va rak i ryggen & gick såhär! 
/martina i all ära reynolds
HAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: rejjan

HAAHhahAHAHAHAHAHAHAHA

2010-04-06 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0