Jag tycker inte om det, inte det lilla minsta

Torsdag; Det man inte vet har man inte ont av, brukar man säga.
Men frågor utan svar kan svida rätt rejält!


Min lediga dag såg ut såhär; Vaknade med tröttheten hängandes över mig. Träffade söta Carro en sväng för att sola. Va hemma och lagade mat, diskade & duscha. Sedan åkte jag till min kära vän Izabelle och jag hade med mig lite fika för att kunna tröst äta lite mitt i allt jobb om vårat projektarbete. Tillslut la vi det åt sidan och gjorde sönder hennes mixer?! hahah, så vi blev utan smoothie fast vaniljbullarna fick ett plus i kanten där. Sedan åkte jag och mötte min älskade Martina och vi tog oss en långpromenad och tjötade på som vanligt om allt och ingenting. Och sedan kom min moder och hämtade mig så jag fick köra lite bil hem till mormor och hälsade på och sedan en sväng om på vägarna och nu är jag hemma och ska sova. Det blir en låång dag imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0