Kick me where the sun don't shine

Lördag; Igår blev det all in. Stockholm vs Göteborgs brudarna va ute och gled i staden under fredags natten!

Det var en rolig kväll igår, dock ganska urflippad osv. Men det va jävla kul att träffa mina gamla goa gubbar och gummor som var ute på vift dom med. Det blev rave fucking party all night long och när vi skulle hem träffade vi ännu fler folk vi kände och jag kom på att jag glömt mina nycklar hem, men jag har en snäll mor som kom och öppna dörren för mig vid halv 4 mitt i natta. & alltid lika söt som ställer vatten brevid sängen när hon går till jobbet både till mig och min bror som också va djupt inne i dimman igår. Men nu är jag iallafall fysiskt vaken, ska bara vakna till psykiskt också, hahah. Nu väntar vi på bilder för här sätter jag punkt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0