La La Land

Lördag; jag borde bli bästis med denna Måtta!

Igår blev det krök, det startade hos Greken i Askim med martina, Ph och julia. Sedan äventyr hem till tynnered igen för våran älskade vän hade glömt legget hemma hahah, sedan for vi mot staden och hamnade på Chez, de va fanimej inte mycket människor ute igår och alla gick när vi kom typ, hahah åho mobbade? ;) Sedan träffade vi några man kände iallafall och tjötade osv, men det blev cider på cider på shot på shot, sedan mådde man nog bra?! hahah gaalet, och bellabus o hennes två vänner kom förbi och tjötade lite. Sedan blev alla hungriga så vi drog till avenyn och där träffade vi några till som vi drog och käkade med sedan hem och promenereade från torget med klackskor, hahah aldrig mer aldrig mer! jag skyller på klacksorna att jag va liiite vinglig.

Idag är huvudet upponer och man känner sig som en seg råtta, men snart ska vi ut i den skinade solen och träffa jonathan snabbt och sedan ta en promenad med min älskade märtiis. Sedan blir det påskmat? :( och gooodiis

Så glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0