Let me tell you one time

Tordag; Full upp som en korvspätt.

Skolan imorse från 8 till 11 typ, sedan bamba snabbt efter blev det åka hem och duscha för att sedan skutta ut med Jonathan en sväng, träffade martina också så gick vi hem till honom och drack kaffe. Efter några försök så blev det gott kaffe haha. Sedan åkte jag och martina och solade med erika och efter det hem så gjorde jag och mamma hembakad pizza och den blev i stjärnklass må jag säga. Och nu kom jag hem igen efter att ha övningskört och gått en sväng på torget med mamma och vi skulle bara fixa cider men det blev också en väska till mig, topp och en cardigan och mamma fick köpt sig en vårjacka! haha se där ja.
Skulle egentligen på after work ikväll med bruttorna, men det blir dock inte så av privataskäl. så nu vet ni det också? intressant? :D Goooood. men pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0