Nu är det ZzZovdax!

& nu är jag hemma igen, en sista cigg innan läggdax!
Söndagen slutade såhär; spela lite röj-flaggor med martina och ehm, gissa vem som vann? jag ger er en letråd ( S***alitsenåhlén) hahah sedan gick jag ut i regnet och mötte upp jonathan och hem till tobbe där resten av det bakfulla companyt satt. Det blev kortspel ( jag va bäst! eller?! ) hahah och sedan kom fillää och hämtade upp mig så drog vi till honom och glodde film och tjötade. Så nu är jag hemma igen och ska sova för jobbet kallar på mig imorgon, iih segt segt. medans alla andra har lov och kan sova ut, jo då ska jag till jobbet som suger kuk. hahaha ne men det rimma. puss på alla nattugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0