Ooooh, she's on fiiire

Fredag; Ledig idag, på riiiktigt! Helt woonderful.

För jag vaknade ganska tidigt idag, och då mina vänner var jag hurtig och va ute och sprang och in i gymmet och lyfte lite skrot, så nu är jag jävligt seg igen hahah. Men de e la gott, gjort nåt hälsosamt idag iallafall eftersom kvällen kommer sluta med ett par öppnade flaskor med någon alkohlaktig dryck i. men hur ska man veta? det är eeeeeen låång fredag idag! hahah ska snart fixa mina naglar, dom är iinte vackra just nu må jag säga. Sedan höppsa in i en dusch och bli lite fräsh efter träningen och efter det ska jag möta mört och ejk för att sola! se däär ja!
köss på folket, hej solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0