Skratta inte åt en blatte som cyklar. Det kan vara din cykel han cyklar på.

Facebook grupper i mitt hjärta! hahah

Onsdag; mitten på veckan, de e la gott det. 29 dagar kvar gubbar!
Tjocklingen blir 19 hela år idag men jag tänker inte säga grattis för jag kommer inte ihåg hans födelsedag! haha ;)

Igår va det en sköndag, det blev skola, träning, solning, hem duscha ta några koppar kaffe med hanna och tjötade. Sedan blev det åka in till stan och käka mat och därefter jöbbäät. När vi sluta så kom Richard och körde hem oss så stod jag & louie och tjötade och tiden springer alltid iväg när man tjötar med henne så 50 minuter efter vi kommit hem och skulle ta "en" cigg blev det hem och försöka sova.

Nu blev det ingen första lektion, aj då! Men snart kommer Carro och hämtar mig så ska vi på lite ärenden och så sedan är det skola som kallar och därefter ta en fika med Louie när hon e klar med kontraktet och så!


Bästa bästa låten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0