TIDSFÖRDRIFT

RANDOM:
Sagt nej till samlag? nej, tar chansen när jag får :$
Varit medvetslös? varje helg?!
Hånglat med någon riktigt ful? får aldrig hångla med någon snygg! :(
Hånglat med fler än 75 pers? lägg på 3 nollor :)
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? varje helg?
Gjort något dumt? nej inte skulle väl jag har gjort de
Gjort något du verkligen ångrar? ångra är för mesar
Blivit full på ett släktkalas? har inte du? :$
Varit full i skolan? nej är drogpåverkad då :)
Blivit portad ifrån en krog? måste åka till malmö för att festa på krogarna nu :$
Varit otrogen? SERIÖST svar; man e mes om man inte kan hålla sig till en!
Varit nykter på nyårsafton? va full när jag föddes
Slagit sönder en tv? tyvärr så måste jag låna grannens apparat
Önskat att du var av det motsatta könet? jag kan trolla så jag blir motsatta könet ibland :)
Varit gravid? har 6lingar i magen
Fått barn? dem ligger o lipar nu.
Överdoserat? hårspray?
Åkt ambulans? jag kör ambulans
Gjort något olagligt? hela dan varje da
Blivit polisanmäld? säg någongång jag inte har blivit det
Slagit ner någon? dig? kanske?!
Skämts över dina föräldrar? Seriöst: nej!
Skämst över dig själv? ALDRIG!
Ätit ifrån en papperskorg? har du?!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? min påhittade kompis
Såg dig gråta? gråter aldrig
Fick dig att gråta? har ju aldrig gråtit?
Du gick på bio med? med tupac
Du var och shoppade med? har inga kläder
Skällde på dig? en hund?!
Skickade ett e-mail? 1990 talet?

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? det finns ingen kärlek
Bråkat med din flickvän/pojkvän? hej?
Tagit droger? jag är en drog
Vad är du mest rädd för? jag är odödlig
Vilka kläder sover du i? vinterutrustning
Vart vill du gifta dig? i en papperskorg
Vad ogillar du verkligen? ärligt: falskhet och orättvisa
Varit kär? om det är då det pirrar imagen så har jag varit det
Är du ett hälsofreak? godis?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? det finns ingen kärlek
Vill du gifta dig? med en rikjävel
Vill du ha barn? om dom blir lika bra som mig så! :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
gråter aldrig
Köpt någonting? har inget
Varit sjuk? i huvudet ja?
Sjungit? lalalalalaaaaaaaaaa
Velat säga till någon att du älskar den?
Träffat någon ny? är ensam varg
Saknat någon? ärligt: ja faktiskt
Kramat någon? jaa massa bamsekramar
Kysst någon? mig själv?
Haft sex? ligger runt!


ååååh va oseriöööös man kan vara. hihihi. ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0