Ball att man kan sova, 04.08

Nu är det fredag!

Ball att man kan sova, känner mig lite små krasslig typ kan ej andas genom näsan och halsen kliar nåt fruktansvärt. Kollat igenom alla mina kanaler på digitalboxen och ja, jag har tillomed läst min bok så nu har jag bara ett kapitel kvar, fast borde nog plugga teori lite mer nödvändigt tycker jag. lalala, torsdagen blev att gotta sig med teoriboken i högsta hugg med lite winnerbäck, smått och gott i bakgrunden. sedan blev det frissan och kalas hos krister. efter det blev det massa kaffe, kortspel och tjöt hos älsklingen. Ne nu bär det av till att vrida och vända sig lite till för att få någon blund inatt. lalala godnaatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0