En miljon nollor, tillsammans kan dom aldrig bli en. Hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter



Igår var jag dödare än dödast!
Blev en sleten sofia till tandläkaren, handlade snabbt sedan dead and gone!

Onsdagen var för jävvla bra måste jag säga. Kapten röd med folket va riktigt lyckat sedan utgång på queen med cykeltaxi, polisen inblandat och jävligt vinglig väg hem! Jaa, det var en lyckad natt.

Idag är det fredag och det kan ju bara sluta på ett sätt, haha in mot stan och ta sig några kalla goa.

 




Kommentarer
Postat av: hanna

GRYM ÄR MIN MAN!! KAPTEN RÖD I MITT HJÄRTA!! fyfan alltså jag kan verkligen inte beskriva känslan i mitt hjärta :O

2010-08-16 @ 09:18:37
URL: http://anzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0