i'm gonna be happy in the middle of the pouring rain

Lördag; uppdatering av veckans små godheter!

Torsdag; så blev det till att sova uuuut, åkte in till stan med göbbarna blev bio med märts syster också + fika och en promenad inne i stan. sedan hamnade vi hemma hos carro och käka pasta sallad, bra info ellerhur? hahah

fredag; åkte och tränade med mor min, solade även. hem duscha lalala, blev hämtad av carro, märt & natte. hyrde film sketkass var den, sedan kom Carros mor med en grym film aa, va den nu hette. hahah så nu sitter jag hemma och filosoferar, haha måste la gå och lägga mig snart tror jag ? 

idag är det ingen vanlig dag, för det är Chrillis födelsedag, hurra hurra hurra! :D



före & efter bild. litesmå tråkigt mitt i natten! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0