Just nu skulle jag vilja ha

Just nu skulle jag vilja ha en lott som jag vinner några miljoner på. Mitt körkort så jag hade kunnat köra mamma till steningsund imorgon. Nya klä'der, en utomlandsresa att längta efter och lite sol kanske? hahah ja det är mina drömmar för tillfället.

igår eller aa nu blir det iförrgår var jag, mamma, mina två mostrar & en av mina kusiner på Kent. Jag hade stält in mig på emosar och lite halv deppig musik. Men det var myycket bättre än jag väntat mig, knappt några emosar utan mestadels "vanligt" folk och skön musik.Efter det blev det att träffa martina och becca med fler på Victoria och tog några öl (nej cider men det låter på nåt sätt bättre att säga öl) hahah makkidonkki och promenad mot becca.

idag har det inte hänt så mycket, bytte ut mitt silver halsband idag för detförstördes totalt i silver dippen som ska va så himla bra. mitt halsband blev gult typ? och hon i butiken tvekade på om jag skulle få byta ut det. Fy byt jobb kärring. hahaha. Hyrde film (from paris with love), köpte thaimat och åt paprika och dipp men mami.

Snart blir det läggdax.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0