There is a time in your life when you realize all the good thing.

Enligt klockan är det redan torsdag, dagarna går raska steg mot verkligheten.

Tisdag, ja då va min lille pruddilutt kusin på besök. Så vi satt och kollade tv, spela kort & pratade om livets för och nackdelar. som även jag martina och pappa pratade om kvällen innan hahah. Sedan bar det av att sola och blev uppplockade av carro för att åka och köpa glass. 

Onsdag, mamma och kusinvitamin försökte väcka mig, men det hände inte så mycket på deras 6 samtal och nästan slagsmål i sängen. haha blev tjöt, tv och middag. sedan solariumet med co. och en trevlig vända kortspel hos Forslundarna med kaffe och cocosbollar och en skön pratstund utanför mig nyss. så snart ska jag väl tänka på refrängen för att försöka sova. lalala. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0