What about the tomorrow? I don´t really wanna know!

Måndag; jahaja, nu var det måndag igen.

Uppe med tuppen för att vara en bra och vuxen människa igen och gå till jobbet, det lät väl kul?! Snälla säg att ni också skulle vilja gå upp halv 5 istället för att sova?! åhooo, jag vill inte jag vill inte, hahah vill sova om och om och om igen for always and foreveer! men näääh. :(

Igår blev det som sagt Toystory med Mört, Carre, Ejk & Chrillis, den var bra men inte sådär bra som jag hade hoppats på, och 3D jag var ju överlycklig men inga effekter ville möta mig halvvägs så det blir ett minus i kanten där faktiskt. tråkigt tråkigt. Ne mitt kaffe ropar på mig, kylan biter tag i en på balkongen och snart åker jag till jobbet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0