Don't live too fast

Tisdag; herreeguuud, tiden går fortare när man är ledig!

på fredag är det nyår alleredan, vart har hela 2010 tagit vägen?
Men hejdundrans va kul man har haft det under detta året. Mycket händelserikt år. Får göra en traditionell sammanfattning av 2010 på fredag så är ni med på mina noter! hoho.

Igår blev det staden med louise, fick med mig två toppar hem & jag förvandlades till en seriemördare typ. ville skjuta alla människor jag såg nästan! Efter stan blev det släktmiddag hos mormor, mycket trevligt. Sedan iväg mot bella för att spela monopol med henne, martina & natalie, en & annan räkmacka föll i magen med! Riktig mysig kväll.

Idag blir det torget & svänga lite, sola, wii & filmkväll. Det är naajs.


PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0