Carpe diem

Varför är jag vaken nu? ha!? varför?!?
Jooo, det är för att jag somnade tidigt igår, eller tidigt och tidigt, runt halv 1 för att jag tog min hostmedecin och det är grejer det, man däckar ju av den för att det är morfin och grejer i :O och så vaknade jag för en HALVTIMME sedan?! hallå eller. NU brukar jag börja tvinga upp mig själv ur sängen för att komma upp. men ne inte idag. Pigg som en nötkärna! hahah detta blev ju värsta bibel inlägget här om varför jag vaknar så tidigt. det är änna frääckt!
Nu har jag iaf, hunnit göra kaffe, dricka en kopp ta en cigg, tvätta min tatuering och smörja den, plattat mitt hår. Nu återstår det bara mer kaffe, en berocca lite smink kläder och göra gröt (Y) bara för att jag är duktig. Sedan möta mina stolpskott på torget och vandra till skolan. så ää de ba!


hej, eller nåt?
hahah PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0